kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶

سرقت 2 کیلو طلا و 450 میلیون ریال وجه نقد توسط سارق معلم‌نما

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه سارقی که تحت عنوان معلم خصوصی وارد منازل افراد می‌شد و با همکاری برادرش اقدام به سرقت می‌کرد دستگیر شد.

سرویس شهرستانها-
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه سارقی که تحت عنوان معلم خصوصی وارد منازل افراد می‌شد و با همکاری برادرش اقدام به سرقت می‌کرد دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان با اعلام این خبر گفت: در پی وصول 2 فقره پرونده سرقت در کرمانشاه که سارقان با استفاده از سلاح گرم و سرد وارد منازل شده و با بستن دست و پای صاحبخانه اقدام به سرقت وجه نقد و طلاجات آنها می‌کردند پرونده در اختیار کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ علیرضا مرزبانی افزود:‌کارآگاهان اداره عملیات ویژه ابتدا با بررسی مجدد صحنه‌های سرقت، تحقیقات گسترده را آغاز که در حین تحقیقات اولیه مشخص شد در کلیه سرقت‌ها سارقان بدون هیچگونه تخریبی و یا با استفاده از کلید وارد منزل شده و مستقیما به محل نگهداری گاوصندوق که در آن نیز باز بوده رفته‌اند.
وی تصریح کرد: صاحبخانه‌ها در بازجویی‌ها اظهار داشته‌اند، درب منزل و گاوصندوق‌ها قفل بوده و ظن کارآگاهان بر آن داشت که سارقان اشخاصی هستند که اطلاعات بسیار دقیقی داشته‌اند.مرزبانی ادامه داد: با هماهنگی قضایی افرادی را که به هر عنوان به منزل مالباختگان ترددی داشته‌اند زیر نظر قرار داده که مشخص گردید، خانمی تحت عنوان معلم خصوصی به هر سه منزل تردد داشته است.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اضافه کرد، در یک عملیات پلیسی متهم به همراه برادرش دستگیرو به اداره پلیس آگاهی انتقال دادند.وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی به دو فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت عادی منزل در سطح شهر کرمانشاه اقرار و مالباختگان نیز شناسایی شدند.بر اساس این گزارش اموال مسروقه شامل دو کیلوگرم طلا و 450 میلیون ریال وجه نقد بود که به مالباختگان مسترد شد.